ullhedensalli

Direktlänk till inlägg 8 juni 2015

Glömde.....

Av Anne - 8 juni 2015 22:47

.....helt bort att jag visst har en blogg.....som kanske ska uppdateras i bland om det överhuvudtaget ska vara någon mening med den..:). Ja, vad har hänt sen sist? Har haft Anna Löfgren här som spårinstruktör förförra helgen, och få massor av tips och nya idéer att stoppa i spårverktygslådan. Alli var i ca en kvart lite misstänksam mot Annas hund Drutten, men när det gick över blev dom BFF:s....och hon tyckte det var så tråkigt när han åkte hem att hon dagen efter bestämde sig för att börja löpa....fy fan, va sunkigt det är med löptikar! Det är blod överallt och mina golv kommer få fuktskador av allt moppande. Tikskydd?? Mmmm, eller hur..... I ca 10 minuter överlevde det.....2 löp till, sen kommer livmodern trollas bort! Dessutom tror jag att det är hennes lilla hjärna som rinner ut där bak....hon har koncentrationssvårigheter och är allmänt förvirrad, det tillsammans med spökålder är ju fantastiskt!!!:). Fördelen med att hon löper nu är att hon i allafall är klar med det till lägrens vi ska åka på i sommar!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anne - 20 november 2015 19:07

1 år sen. I Dag. Saknar dig oändligt!

Av Anne - 15 november 2015 16:44

......ja, lite så är det att sova med två Malleflickor i sängen. Det börjar så bra när vi går och lägger oss. En liten Malleflicka ligger lugnt och fint på varje sida om mig i sängen. Några timmar senare vaknar jag av att det är otroligt varmt, och j...

MH

Av Anne - 14 november 2015 22:09

Förra helgen var Alli och 7 av hennes syskon i Östervåla och gjorde MH. Jag och Sarah, brorsan Ösets matte, gav av oss av hemifrån mig redan vid 06-tiden på lördagsmorgonen. När vi kom fram regnade det, och det gjorde det i princip hela dagen.... Bar...

Av Anne - 25 oktober 2015 22:31

Ja, det är vad Alli har fått vara i helgen....fast inte i ordets mest positiva bemärkelse, hon har fått ligga på klubben medan jag har haft valpkurs. Både lördag och söndag har jag haft en intensivvalpkurs, 4 timmar båda dagarna. Och även fast jag gå...

Av Anne - 19 oktober 2015 22:03


Hur skämmer man INTE bort en hund? Genom att ha massor av regler för allt? Genom att aldrig låta dom ha ben, leksaker, få lite smarr mellan måltiderna, inte ligga i några möbler eller slicka av en tallrik när jag ätit klart? ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gdtbok


Ovido - Quiz & Flashcards