ullhedensalli

Alla inlägg den 7 juli 2015

Av Anne - 7 juli 2015 06:31

Brallan verkar bli en sån där olycksfågel som alla mina andra hundar varit. När vi kom hem efter lägret i Tierp så var hon halt på vänster fram. Eftersom det var så varmt så tänkte jag att, även om hon inte kanske ska gå så mycket, så kan hon ju i allafall få simma......japp, på tisdagkvällen så hade hon fått vattensvans.......det gjorde nog riktigt ont, för svansen hängde mest rakt ner och hon tillbringade både onsdag och torsdag med att mest ligga i skuggan och sova. I fredags var det betydligt bättre, och det var ju tur det, eftersom vi skulle tillbringa helgen hos dom kortbenta. Brallan mer än jag eftersom det var min jobbarhelg.... I tre dagar har Brallan haft fullt upp med att försöka få i gång någon av dom 3 kortbenta, och så har hon motionerat deras morsa lite också...:). I går, måndag, fick Brallan följa med till mitt extrajobb, där hundar är mer än välkomna. Kan väl kanske inte påstå att hon var till någon större glädje för någon, så fort vi kom till jobbet så gick hon och la sig och sov som en stock!! I kväll ska vi ner till klubben och träna lite och käka lite certpoängstårta som en duktig klubbkamrat bjuder på!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gdtbok


Ovido - Quiz & Flashcards